کد خبر: ۱۰۷۴۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸ 28 October 2022

برخی درختان باغ فلاحت شلمان در دنیا بی‌نظیر است | سال‌ها این ثروت طبیعی بی‌توجه مانده استبرخی درختان باغ فلاحت شلمان در دنیا بی‌نظیر است | سال‌ها این ثروت طبیعی بی‌توجه مانده استبرخی درختان باغ فلاحت شلمان در دنیا بی‌نظیر است | سال‌ها این ثروت طبیعی بی‌توجه مانده است



نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درختانی در باغ فلاحت وجود دارد که در دنیا بی‌نظیر هستند، گفت: نگهداری و صیانت از این منابع طبیعی نیازمند تدابیری است.

بگزارش خبرگزاری تابناک گیلان پرویز محمدنژاد، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تابناک گیلان با اشاره به اینکه باغ فلاحت یکی از سرمایه‌های طبیعی لنگرود است، تصریح کرد: این باغ ۴ و نیم هکتار مساحت دارد و قاطعانه می‌گویم که از جمله باغ‌های کم نظیر گیلان است.

وی با بیان اینکه درختانی در باغ فلاحت وجود دارد که در دنیا بی‌نظیر هستند، گفت: نگهداری و صیانت از این منابع طبیعی نیازمند تدابیری است.

محمدنژاد همچنین ادامه داد: در ابتدا باید محل تکثیر این گونه‌ها را حفظ کنیم و در مرحله بعدی بستری برای استفاده مردم دنیا به عنوان محل گردشگری فراهم کنیم.

نماینده مردم لنگرود در مجلس افزود: متاسفانه سال‌ها این ثروت طبیعی بی‌توجه مانده است و اگر مجموعه دانشمندان که در حوزه گیاهان فعالیت می‌کنند به این باغ مراجعه کنند، سال‌ها کار برای تحقیق دارند.
محمدنژاد اظهار داشت: در بازدیدی که امروز همراه معاون وزیر جهاد کشاورزی داشتیم شاهد یک گونه از درخت در این باغ بودیم که در کشور وجود ندارد.
نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: تمام تلاش ما این است که توجه مسئولان کشوری و استانی را به این حوزه جلب کنیم تا در آینده نزدیک گام‌های موثری برای بهره‌برداری مناسب از این ثروت خدادادی داشته باشیم

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار